Informasjon om medlemskap i norsk idrett.

For å være med i aktivitet organisert av Norges Bandyforbund, er det pliktig medlemskap i en innebandyklubb eller idrettslag med innebandyavdeling. Medlemskap dekker også forsikring for barn frem til de fyller 13 år gjennom Gjensidige barneidrettsforsikring. For dem under 13 år er det veldig enkelt. Det er bare å betale medlemskontingenten i Sola Innebandyklubb - forsikringspremien betales av NIF.

Medlemskontingenten gir også økonomisk støtte til Norges Bandyforbund og dette gir midler til å utvikle innebandyen i hele Rogaland. I tillegg gir betalte medlemskap penger direkte tilbake til Sola Innebandyklubb, noe som bidrar til at treningsavgifter kan holdes lavere. Betalte medlemskap gir også mer treningstid til klubben.

Bli medlem kontingenter

Medlemskontingenter

Medlemskontingent  100 kr

Treningsavgifter

Treningsavgift Senior  900 kr
Treningsavgift aldersbestemt  900 kr
Treningsavgift EL-innebandy  400 kr
Treningsavgift Micro  400 kr
Treningsavgift Åreknuterally  400 kr

Følg linken og fyll ut informasjonen for å registrere deg som medlem.

Øvrig informasjon fra klubben om medlemskontingent og treningsavgift.

Ta kontakt med klubben om du skulle ha noen spørsmål, eller om noe skulle være uklart.

Våre samarbeidspartnere